30 października 2012

Wyniki rozdania!

Dziewczyny!

Dziękuję Wam bardzo za udział w moim pierwszym konkursie! Naprawdę się cieszę, zwłaszcza, że myślałam, że nie będzie odzewu.

Dziękuję oczywiście za pomysły, widzę, że część z Was nieźle główkowała :-) Jak to zawsze bywa, jedne nazwy podobały mi się mniej, drugie bardziej. Część z nich widziałabym jako nagłówki na innych blogach, ale u mnie stawiam na łatwe i możliwe do skojarzenia rozwiązania - nie bez powodu bywają najtrudniejsze do wpadnięcia, ale są genialne w swojej prostocie.

Dobra, wiem, przynudzam więc do rzeczy :




Nagrodę zgarnia Serenitka B za nazwę "Misja: Makijaż"

Wiecie, trafiła w sedno - nakładanie czegokolwiek na oczy (no, może oprócz tuszu), to w moim przypadku wyzwanie rosnące do rangi misji. Czasami nazwałaby to mission impossible, bo powiedzmy delikatnie, że malowanie oczu sprowadza się u mnie do minimum, ze względu na moje beztalencie w tej kwestii i poczucie, że wyglądam z cieniem na powiece po prostu śmiesznie... A w tutorialach wszystko tak łatwo i pięknie na kimś wygląda, ech :-)

Pewnie zobaczycie niedługo nazwę podstrefy w powyższej lub może ciut zmodyfikowanej postaci, w każdym razie gratuluję zwyciężczyni i zaraz ślę maila! Może uda mi się dorzucić do paczki jakieś próbki w ramach mini niespodzianki :-)

Dziękuję raz jeszcze wszystkim za udział, mam nadzieję, że do przeczytania nie tylko przy następnym rozdaniu :-)


Pozdrawiam Was ciepło w ten zimny wieczór,

Stref.

4 komentarze:

  1. Jejku Dziekuje!:)
    Myślałam że nie mam szans,było tyle fajnych propozycji:)
    Postawiłam na prostotę bo czasem w niej tkwi cały urok:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Brawo. :)
    Ciekawi mnie Debur Amla, ponieważ opinie są baardzo zróżnicowane.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne produkty, szkoda, ze przegapilam.

    OdpowiedzUsuń

Wszelkie sugestie, opinie pozytywne, negatywne i pytania mile widziane.
Zawsze jednak szanujmy się nawzajem :-)
Dziękuję za komentarz!