17 kwietnia 2013

Do kogo los się uśmiechnął? Zapraszam na wyniki rozdania :-)


Witajcie,

Wiem, że nikogo wstępy nie interesują, ale muszę swoje poględzić :-P

Czas na rozstrzygnięcie rozdania - zgłoszeń poprawnych było łącznie 56, z czego 37 na zestaw 1 i 19 na zestaw 2. Czyli wniosek taki, że była duża szansa w losowaniu!

Z chęcią czytałam Wasze męskie typy w zgłoszeniach, czekałam czy pojawi się mój, ale go nie było, więc zdradzę Wam teraz:

Ołłł jeeea :D   Uwielbiam!



A na tym nie koniec podniet, bo zaprezentuję Wam jeszcze typy wygranych dziś Pań, choć jeden z nich jest powiedzmy, że bliżej niezdefiniowany :-)



Nie przedłużając jednak nagrody wędrują dooooooo.......


Zestaw 1:



Zestaw 2:
 


Mysza, Donia - garatuluję, niedługo wyślę Wam maila i proszę o odpowiedź.


Wszystkim bardzo serdecznie dziękuję za udział. Liczę, że choć część z Was zagości u mnie na dłużej, a i ja z chęcią w wolnym czasie pozaglądam w zostawione przez Was linki.

A teraz typy Zwycięskich Dziewczyn (mam nadzieję, że nie macie nic przeciwko publikacji, w końcu miało to być urozmaicenie zabawy):





Do drugiego zdjęcia dodam dla wyjaśnienia, że nie chodzi o Karola S. :-p



Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję i gratuluję!



Do przeczytania,

Stref.







17 komentarzy:

  1. to naprawde chodzi o mnie? nie wierze i bardzo sie cieszę :-) :-) jupi!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widocznie moje palce okazały się dla Ciebie szczęśliwe:D Mail już poszedł.

      Usuń
  2. Gratulacje! Jakoś nie mam szczęścia ostatnio :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te memy z Karolem S. są powalające ;D

    Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratki dla dziewczyn ;)i oczywiście pozdrowienia dla organizatorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hu, hu :) Miałam cichą nadzieję, że mój typ psychopaty znajdzie uznanie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Los tak chciał:P Ale znam osobiście tylko jedną osobę z podobnymi zainteresowaniami więc to rzeczywiście dość oryginalne i rzadkie, chociaż trzeba przyznać, że ciekawe.

      Usuń
  6. Hahaha Żonkill - nie słyszałam jeszcze tego ;)))
    Gratuluje ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hahaha! Drugi "mężczyzna" dobry :D
    Gratulacje dla obu Pań :)

    OdpowiedzUsuń

Wszelkie sugestie, opinie pozytywne, negatywne i pytania mile widziane.
Zawsze jednak szanujmy się nawzajem :-)
Dziękuję za komentarz!